Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 9. razred (3. teden)
Draga devetošolka/dragi devetošolec,
pred nami je tretji teden na daljavo (30. 3.-3. 4. 2020). Upam, da si zdrava/zdrav in ti gre delo dobro (in sproti) od rok.
V tem tednu bomo testno izvedli pouk v živo s pomočjo aplikacije zoom. Potrebuješ pametni telefon, tablico ali prenosni računalnik. Navodila so v priponki. Dobimo se v sredo ob 12.00. Upam, da nam bo uspelo. Do takrat pa poskusi opraviti čim več sledečih nalog:
- Vezaj in pomišljaj
Vezaj: DZ, str. 20-26 (vključno s 13. nalogo), posnetek
Pomišljaj: DZ, str. 48-51
Vaja dela mojstra: DZ, str. 57-58
V zvezek (jezik) napiši naslov “Vezaj in pomišljaj” in si naredi zapiske. - Ponovi značilnosti besedilnih vrst: potopis, opis poti, opis in oznaka osebe. Kakšne značilnosti imajo? V čem se razlikujejo?
- Reši primer testa NPZ. Ni ga potrebno tiskati, rešitve pregledno (z oznakami nalog) napiši v svoj mali zvezek. Nalogi za tvorjenje (12./I. del in 16./II. del napiši v wordov dokument in mi ju pošlji po e-pošti do nedelje 5. 4. 2020).
- Projektna naloga: slovenski mladinski roman
Upam, da si knjigo že prebral in si izpisal potrebne podatke za nalogo. Če še nisi, ta teden nadoknadi zamujeno. Poišči pomembne in zanimive podatke o avtorju. Navodila za pisno obliko naloge boš dobil prihodnjič. - Ne pozabi na branje.