Warning: Use of undefined constant TXT - assumed 'TXT' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/vhosts/os-lipnica.si/httpdocs/katarina/wp-content/themes/stretch_of_houses_hoe005/functions.php on line 1314
Katarinine spletke

PostHeaderIcon Delo na daljavo – NEMŠČINA 1, 2, 3 (10. teden)

Liebe Schülerinnen und Schüler,

prejšnji teden ste pisali pisne sestavke, zato sem vam ta teden pripravila nekaj posnetkov za poslušanje in razumevanje jezika. Upam, da boste našli kaj zanimivega in boste tako lažje počakali na svoje ocene za prejšnjo nalogo.

Freistunde (ORF 1): How to Jonglieren? 
Oglej si videoposnetek in po navodilih izdelaj svojo žogico za žongliranje. Če bi se rad naučil žongliranja, spremljaj oddajo ves teden. (ORF TVthek, v okence Suche vpiši “Freistunde”).

Und noch ein Film (für einen gemütlichen Filmabend vielleicht)
Tischlein, deck dich! (Mizica, pogrni se!), vklopi “Untertitel” – gumbek UT (podnaslove).

Schöne Woche,

Eure Deutschlehrerin :)

 

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA 7 (10. teden)

Dragi sedmošolci,

ste že slišali za izraz “robinzonske počitnice”? Kako bi to besedno zvezo razložili? Morda bo k boljšemu razumevanju pripomogla naloga tega tedna. Vrglo nas bo na samotni otok, spoznali bomo brodolomca Robinsona Crusoja …

Naloge za ta teden:

  • V Berilu 7 na str. 42 preberi odlomek z naslovom Robinson Crusoe na samotnem otoku. Besedilo preberi vsaj dvakrat. Beri natančno, zbrano in počasi (tiho branje).
  • V šolski zvezek na stran za književnost napiši naslov:
    Daniel Defoe: ROBINSON CRUSOE NA SAMOTNEM OTOKU.
  • Reši vse naloge v berilu na str. 47 v rubriki Pripoved je tudi tvoja. Prepiši tudi vprašanja. Odgovarjaj v povedih.
  • Pri zadnji nalogi bodi ustvarjalen. Napiši pismo brodolomca (v šolski zvezek).
  • Če želiš, preberi knjigo Robinson Crusoe. Če imaš rad pustolovske knjige, ti bo nadvse všeč. (Namig: Če imaš bralno značko že opravljeno, jo lahko jeseni vnovčiš kot poletno branje med letošnjimi poletnimi počitnicami).

Utrjuj slovnico na portalu ucimse.com.

PostHeaderIcon Delo na daljavo – ŠOLSKO NOVINARSTVO (10. teden)

Dragi moji novinarji,

v tem tednu je pred vami naloga za ocenjevanje. Izbrala sem nekaj aktualnih člankov iz Časorisa. Najprej jih skrbno preberite:

  1. V svetu lažnih in pravih novic
  2. Ah ta odtujena današnja mladina – mar res?
  3. Veliko spoznanje ali kako so se ljudje znova začeli smejati

Naloga:

  • Kateri od prispevkov te je najbolj prepričal? Se te je najbolj dotaknil?
  • O čem govori?
  • Kaj si se naučil? (Kaj je zate novo spoznanje?)
  • Kaj ti meniš o tem?
  • Odgovori na vprašanja, ki so na koncu izbranega prispevka (del prispevka).
  • Svojo nalogo mi v wordovi datoteki pošlji po e-pošti do ponedeljka, 1. 6. 2020. Ne pozabi na svoj podpis.

Potrudi se po svojih najboljših močeh. Želim ti uspešno delo.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA 6 (10. teden)

Dragi šestošolci,

naloga za ta teden vas čaka v priponki. Svoj izdelek mi pošljite po e-pošti do sobote 30. maja 2020. Potrudite se po svojih najboljših močeh.

Uspešno delo vam želim.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – NEMŠČINA 4-6 (10. teden)

Draga učenka/dragi učenec,

ta teden te čaka naloga za ocenjevanje. Najdeš jo v priponki. Reši jo v zvezek za nemščino. Potrudi se po svojih najboljših močeh. Izdelek fotografiraj ali skeniraj in mi ga pošlji na e-naslov.

Uspešno delo ti želim.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – NEMŠČINA, 4-6 (9. teden)

Dragi učenci,

že deveti teden se srečujemo samo na daljavo. Upam, da ste dobro. Ta teden sem vam pripravila nekaj nalog na spletu. Rešite jih večkrat.

Farben:
Naše igre
Poslušaj in napiši barve
Barve in šolske potrebščine
V trgovini s šolskimi potrebščinami

Quizlet:
Vadi besede v učilnici Quizlet.

Ponovi pesmice, ki smo jih peli letos.

Peppa Wutz
Oglej si risanke, če imaš čas.

Želim ti lep teden.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – NEMŠČINA 1, 2, 3 (9. teden)

Dragi učenci nemščine,

ta teden vas čaka naloga za ocenjevanje. Pisni sestavek napišite v wordovi datoteki in mi jo pošljite po e-pošti najkasneje do 23. maja 2020. Podrobna navodila so v priponki. Ob morebitnem vprašanju: pošlji e-mail.

Uspešno delo vam želim.

učiteljica Katarina

NEMŠČINA 1: Ich und meine Schule

NEMŠČINA 2, 3: Eine Stadt in Deutschland

 

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 6. razred (9. teden)

Dragi šestošolci,
ta teden je namenjen predvsem domačemu branju. Vzemite si čas za knjigo in jo natančno preberite. V naslednjem tednu vas v povezavi s knjigo čaka projektna naloga za oceno.

Domače branje (izbirate lahko med naslednjimi knjigami):

Utrjevanje pridevnika: Slovenščina 6/DZ/2. del/str. 98-101.

Bralna značka: Še vedno je čas, da dokončaš bralno značko. Zapis o knjigi mi lahko pošlješ po e-pošti ali pa se dogovori z mano za zoom-sestanek.

Ne pozabite: spletni sestanek (zoom) v sredo ob 11. uri (pripravite delovni zvezek za slovenščino in morebitna vprašanja).

Lep teden vam želim.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 7. razred (9. teden)

Dragi sedmošolci,
vstopamo v 9. teden dela na daljavo in pri slovenščini sem ti pripravila naslednje izzive:

Poved in stavek: Slovenščina 7/DZ/2. del/str. 50-52/naloge 1-7.

Povedek: Slovenščina 7/DZ/2. del/str. 54-56/naloge 1-7.

Bralna značka: Še vedno je čas, da dokončaš bralno značko. Zapis o knjigi mi lahko pošlješ po e-pošti ali pa se dogovori z mano za zoom-sestanek.

Utrjevanje: ucimse.com (vaje za glagol, samostalnik in zaimke)

Zoom-srečanje ta teden: sreda ob 10. uri

Lep teden vam želim.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 9. razred (9. teden)

Dragi devetošolci,
vstopamo v 9. teden dela na daljavo in pri slovenščini sem ti pripravila naslednje naloge:

Propagandno in prikazovalno besedilo: Slovenščina 9/DZ/1. del/str. 51-56/Reši vse vaje in naredi zapiske v zvezek.

Členek: Slovenščina 9/DZ/1. del/str. 69-75/Reši vse vaje in naredi zapiske v zvezek.

Medmet: Slovenščina 9/DZ/1. del/str. 75-79/Reši vse vaje in naredi zapiske v zvezek.

Vaja dela mojstra (preverjanje znanja): Slovenščina 9/DZ/1. del/str. 80-84/Reši vse vaje. Ponovi premi govor (6. razred).

Bralna značka: Še vedno je čas, da dokončaš bralno značko. Zapis o knjigi mi lahko pošlješ po e-pošti ali pa se dogovori z mano za zoom-sestanek.

Lep teden vam želim. Se vidimo prihodnji teden.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – NEMŠČINA 4-6 (8. teden)

Dragi učenci,

  • v tem tednu vadite besede v učilnici Quizlet. Kdor še ni, naj mi, prosim, sporoči svoje uporabniško ime.
  • Zapojte pesmico Hab,’ne Tante aus Marokko (glej 7. teden).
  • Poskusite nadoknaditi naloge, ki jih še niste oddali.
  • Vadite nalogo iz prejšnjega tedna (Wer bist du? – Odgovori na vprašanja) in nalogo iz 2. tedna (učni list). To sta podobni vaji, kot bo pri ocenjevanju.

Viel Spaß,

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – NEMŠČINA 1, 2, 3 (8. teden)

NEMŠČINA 1

Dragi učenci,

nov teden je pred nami. Vesela sem vaših sporočilc in nalog, ki mi jih pošiljate. Tokrat sem vam pripravila naloge za utrjevanje besedišča in preverjanje znanja.

  • Vadi besede v učilnici Quizlet. Izberi vaje za poslušanje in hitro zapisovanje besed.
  • Naloga za preverjanje znanja:
    Napiši kratko povezano besedilo in v njem odgovori na vprašanja:

    •  Stell dich vor (predstavi se): 
      -Wer bist du?
      -Wie alt bist du?
      -Woher kommst du?
      -Was ist deine Lieblingsfarbe?
      -Was machst du gern?
      -Was trinkst du gern?
      -Wie findest du Pop-/Rock-/Rapmusik? (izberi eno zvrst)
      -Wie findest du Corona-Ferien?
    • Deine Schule (povej nekaj o svoji šoli): 
      -In welche Klasse gehst du?
      -Wie findest du deine Lehrerin/deinen Lehrer?
      -Was ist dein Lieblingsfach?
      -Welche Schulsachen brauchst du da?
      -Was machst du in deiner Lieblingsfach?
      -Stell deinen Stundenplan vor (dein Lieblingstag). Welche Stunden hast du?
      -Wie findest du Schule/Wie findest du “Online-Schule”?
    • Pri pisanju pazi na pravo obliko/končnico glagola in ustrezno rabo besedišča. Podobna naloga te čaka v  prihodnjem tednu za ocenjevanje. Nalogo mi pošlji v wordovi datoteki po e-pošti. E-sporočilce mi pošlji tudi, če česa ne razumeš.

Želim ti lep teden.

učiteljica Katarina

 

NEMŠČINA 2, 3

Drage učenke, nov teden je pred nami. Vesela sem vaših nalog, ki mi jih pošiljate. Verjamem, da mi jih boste tudi tiste, ki jih še niste. Tokrat sem vam pripravila naloge za utrjevanje:

  • V učilnici Quizlet vadi besedišče (In der Stadt unterwegs).
  • Planet 2/Lehrbuch/Seite 86: 2.1/a, b (bralno razumevanje)
  • Planet 2/Lehrbuch/Seite 106-109: Berlin, Berlin!: 1a, 5, 7 (če mi bo uspelo poslati posnetek, sicer bomo naredili v šoli).
  • Eine Stadt in Slowenien: Preverjanje znanja – pošlji po e-pošti.
    (Sehenswürdigkeiten – znamenitosti, pomembne zgradbe; lahko povežeš z besediščem “zgradbe v mestu”)

Želim ti lep teden.

učiteljica Katarina

 

 

PostHeaderIcon Delo na daljavo – ŠOLSKO NOVINARSTVO (8. teden)

Dragi učenci novinarstva,

ta teden sodelujte v anketi in pošljite svoj odgovor na moji vprašanji:

  1. Kaj menite o tem, da se boste/ne boste vrnili v šolske klopi?
    (odgovoriš v nekaj povedih)
  2. Kako so ti všeč “Korona-počitnice”?
    (1 – 2 – 3- 4 – 5) (1 – najmanj všeč, 5 – najbolj všeč)

Zbrala bom vaše odgovore, potem pa bomo skupaj poskusili odgovore pokazati na različne načine (z diagrami). A to je že naslednja naloga.

Lep teden vam želim.

učiteljica

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 6. razred (8. teden)

Dragi šestošolci,
pozdravljeni v 8. tednu šole na daljavo. Tudi ta teden se bomo dobili na spletnem sestanku v petek ob 11. uri (zoom). Ta teden se bomo naučili, kako se napiše oceno knjige/filma/predstave … To vam bo prišlo prav tudi pri oceni za GUM v povezavi s kulturnim dnem in pri zadnji oceni za slovenščino letos.

  • Slovenščina 6/DZ/2. del/str. 104-109/Ocena. Najprej preberi uvod v novo enoto in besedilo na str. 104/105. Reši naloge 1-7 in 10 (neobvezno še 8 in 9). Natančno si preberi, kakšno besedilo je ocena v okvirčku na str. 109. V zvezek (šolski zvezek, jezik) napiši naslov OCENA in naredi miselni vzorec/zapiske.
  • Slovenščina 6/DZ/2. del/str. 110-111/Reši naloge: 11-15.
  • Oglej si eno od predstav SNG Drama Ljubljana (prosto dostopni na spletu samo ta teden):
    Peter Klepec ali Kako postaneš pravi junak ali
    Martin Krpan.
    Napiši oceno in pri tem upoštevaj naslednje:

    • Napiši besedilo z najmanj tremi odstavki.
    • Pri tem pazi na jezikovno pravilnost.
    • Upoštevaj vse značilnosti besedilne vrste (ocena):
      • zapiši glavne podatke o predstavi (avtor, naslov predstave, vrsta besedila, gledališče, leto prve uprizoritve-premiere),
      • o čem govori predstava (kratka vsebina, največ 8 povedi),
      • zapiši, kaj meniš o predstavi (potrudi se, da bodo iz besedila jasno razvidne dobre in slabe strani dela, svoje ugotovitve utemelji),
      • zapiši ugotovitev o predstavi: za koga je primerna, komu jo priporočaš in zakaj.

Dobro poglej navodila za pisanje ocene v okvirčku na str. 109. Naloga šteje kot preverjanje znanja pred ocenjevanjem pri slovenščini v maju. Čaka te namreč projektno delo v povezavi z zadnjim domačim branjem letos. Za branje knjige imaš časa dva tedna, v tretjem tednu bo čas za izdelavo naloge za oceno.

  • Ne pozabite: spletni sestanek (zoom) v petek ob 11. uri (pripravite zvezek za slovenščino in morebitna vprašanja).

Lepo se imejte, ne pozabite na branje in čas izkoristite tudi za kaj, kar vas radosti.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 7. razred (8. teden)

Dragi sedmošolci,

ta teden je čas, da zaključite svojo projektno nalogo OPIS DRŽAVE.
Ponovno preglejte svoje besedilo, ga po potrebi dopolnite, izboljšajte, popravite in mi ga pošljite do vključno 18. 5. 2020.

Za uspešno opravljeno delo se je potrebno držati naslednjega:

Pri tvorjenju besedila OPIS DRŽAVE je potrebno upoštevati naslednja merila:

  1. VSEBINA
    • V besedilu predstavimo izbrano državo.
    • Njene značilnosti nizamo v smiselnem zaporedju.
    • Najprej: ime, lega, velikost, število prebivalcev, jezik, valuta …
    • Potem: podnebje, reke, vrhovi, površje
    • Sledi: gospodarstvo, naravni viri, turizem, mesta, tipična hrana itd.
    • Na koncu: zanimivosti, šport, znane osebnosti …
  2. OBLIKA
    • Pazimo na oblikovanost besedila (logični odstavki).
  3. JEZIKOVNE ZNAČILNOSTI
    • Glagoli so v 3. osebi ednine in/ali množine.
    • Glagoli so v sedanjiku.
    • Upoštevamo jezikovno pravilnost in pravopis.
    • Pisec se izogiba lastnemu mnenju.
  4. NEOBVEZNE SESTAVINE (niso del ocene)
    • Besedilu lahko dodamo fotografije. Te besedilo dopolnijo in popestrijo.
  5. ODDAJA NALOGE
    • Nalogo je potrebno oddati najkasneje do dogovorjenega datuma (18. maj 2020) po e-pošti: katarina.peric@os-lipnica.si

Opravljeno delo bom pregledala in ovrednotila v skladu s kriteriji ocenjevanja. Učenci boste dobili povratno informacijo po e-pošti. Pragovi za ocene ostajajo enaki kot so bili dogovorjeni na začetku šol. leta.

  • Ne pozabi: V četrtek ob 11. uri se ponovno dobimo na “zoom-sestanku”. V primeru vprašanj pa pišite na e-naslov.

Uspešno delo vam želim.

Učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 9. razred (8. teden)

Dragi devetošolci, pozdravljeni v 8. tednu šolanja na daljavo!

V tem tednu si boste pri delu za slovenščino pomagali z i-učbenikom Slovenščina 9.

  • (poglavje): Književnost med obema vojnama (1918-1941). Med predstavniki tega obdobja bomo spoznali Cirila Kosmača in Srečka Kosovela. Napiši drugi podnaslov:
  • Srečko Kosovel: KONS Z.  Preberi besedilo in skrbno reši naloge na straneh i-učbenika 480-488 (majhne številke so označene zgoraj desno).
  • V šolski zvezek (književnost) napiši: nekaj podatkov o Kosovelovem življenju in delu, razloži pojem konstruktivistična pesem.
  • Oblikuj svojo konstruktivistično pesem. Navodilo najdeš na povezavi. Bodi ustvarjalen. Svojo pesem lepljenko fotografiraj in mi jo pošlji na e-naslov.

To je za ta teden vse. Ne pozabi na čas za prijateljico knjigo in počni kaj, kar te navdihuje in radosti.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – NEMŠČINA, 4.-6. razred (7. teden)

Dragi učenci nemščine,

pred vami so naloge za 8. teden dela na daljavo (4. 5. -11. 5. 2020).

QUIZLET

  • Vpiši se v učilnico Quizlet (Navodila) Pri tem naj ti pomagajo starši. Svoje uporabniško ime mi sporoči na e-naslov, da bom lahko spremljala tvoj napredek.
  • Gradiva poišči pod: KatarinaPeric
  • Izberi svojo učilnico: Nemščina 4-6
  • Vadi različne naloge. Raziskuj. Besede lahko tudi poslušaš in se naučiš prave izgovarjave. Ničesar ne moreš pokvariti, zato le pogumno. Tokrat te čakajo besede za barve, številke in šolske potrebščine. V prihodnjih tednih bom besedišče še dodajala.

UTRJEVANJE (pred ocenjevanjem)

  • V zvezek napiši naslov: WER BIST DU?
  • Nariši se (lahko sestaviš fanta/dekle tako, da izrežeš različna oblačila iz revij/reklam. Česar ne najdeš, doriši. Bodi kreativen.)
  • Odgovori na vprašanja v celih povedih.
    • Wie heißt du?
    • Wie alt bist du?
    • Woher kommst du?
    • Was ist deine Lieblingsfarbe?
    • Was machst du gern?
    • Was spielst du gern?
  • Fotografiraj/skeniraj svoj izdelek z besedilom vred in mi ga pošlji po e-pošti.

 

ZA KONEC PA ŠE PESMICA O TETI IZ MAROKA
Hab ‘ne Tante aus Marokko

Večkrat jo poslušaj in jo poskusi zapeti tudi ti. Razlaga besedišča te bo čakala v učilnici Quizlet (kmalu).

To je vse za ta teden. Uživajte in užijte tudi veliko sonca in svežega zraka.

eure Lehrerin Katarina

 

 

PostHeaderIcon Delo na daljavo – NEMŠČINA 1, 2, 3 (7. teden)

NEMŠČINA 1

UČBENIK PLANET 1:

  • Schule und Lernen: str. 38 (naloga 9c: Die Neue kommt)
    Najprej ponovno preberi besedilo, nato pa:

    • 9. c (Preoblikuj besedilo v dramski prizor. Napiši po vlogah.)
    • v zvezek spregaj glagole po zgledu v zvezku od prej: haben, machen, rechnen, sein (v ed. in mn.)
    • str. 41 (naloga 4: Kaj je na slikah? Napiši povedi. Zgled:  Nummer 1 ist ein Taschenrechner. Nummer 2 ist …). Povedi mi pošlji po e-pošti.

QUIZLET

  • Vadi besedišče v učilnici Quizlet (Schulsachen in Verben (glagoli)). Tvojo dejavnost lahko spremljam.

DELOVNI ZVEZEK PLANET 1:

  • Der erste Schultag: str. 40 (naloga 5: Vstavi ein, eine ali /.)
  • str. 41 (naloga 6: spregaj glagole).

VAJE NA SPLETU:

 

NEMŠČINA 2 in 3

  • QUIZLET – vadi besedišče v učilnici Quizlet. (In der Stadt unterwegs – V mestu)
  • UČBENIK PLANET 2: In der Stadt unterwegs, str. 50-51
    • naloga 1 a: (pripiši ustrezno besedilo k sličici na razglednici) in
    • naloga 3 b: (Oglej si zemljevid in seznam besed ob njem. Napiši, kaj vse je v Kölnu. Uporabi frazo “Es gibt …” zum Beispiel: In Köln gibt es ein Rathaus. Das ist Nummer 5. Pri tem pazi na 4. sklon – ein, einen, eine).
    • naloga 1 b: Napiši za svoj kraj: Was gibt es in deinem Ort (in deinem Dorf/in deiner Stadt)? Was gibt es nicht?
  • Nalogi 1b in 3b mi pošlji po e-pošti do prihodnjega ponedeljka.

PostHeaderIcon Delo na daljavo – ŠOLSKO NOVINARSTVO (7. teden)

Dragi moji novinarji,

že pogrešate šolo? Ta teden sem za vas pripravila nekaj aktualnih člankov iz Časorisa. Najprej jih skrbno preberite:

  1. Nazaj v šolske klopi že maja
  2. Naj otroci ne bodo največje žrtve koronavirusa
  3. Šolanje jeseni brez šole in sošolcev

Naloga:

  • Kateri od člankov te je najbolj prepričal? Se te je najbolj dotaknil?
  • O čem govori?
  • Kaj ti meniš o tem?
  • Poveži se (na daljavo) s tremi svojimi sošolci/prijatelji. Predlagaj jim, naj preberejo članek tudi oni. V nekaj povedih naj ti povedo svoje mnenje o izbrani temi. Tako boš naredil neke vrste anketo.
  • Odgovori na vprašanja, ki so na koncu izbranega članka.
  • Svojo nalogo mi pošlji po e-pošti. (Namig: Nekaj podobnega lahko pričakuješ za nalogo za oceno v maju.)

Lep teden želim.

učiteljica Katarina

 

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 6. razred (7. teden)

Dragi šestošolci,
pozdravljeni v 7. tednu šole na daljavo. Tudi ta teden se bomo dobili na spletnem sestanku v petek ob 11. uri (zoom). Do takrat pa vas čaka nekaj nalog za ta teden (eno si lahko prihranite za prihodnji ponedeljek):

  • Slovenščina 6/DZ/2. del/str. 64-66/Mali oglas (Prodam, kupim, podarim, menjam). Preberi štiri kratka besedila in reši naloge. Nalogo 9 napiši v mali zvezek. Sošolcem boš svoj mali oglas predstavil v petek, ko se bomo povezali v živo.
  • Slovenščina 6/DZ/2. del/str. 66-67/Prijavnica (Prijavljam se za gorsko dirko). Reši naloge.
  • Pridevnik: Svoje znanje o pridevniku si že ponovil in naredil miselni vzorec v šolski zvezek. Dopolni ga, pri tem pa si pomagaj s podatki v priponki 1 ali v priponki 2 V mali zvezek reši vajo iz predstavitve. Več o pridevniku pa v petek.
  • Ponovim: V priponki je pesem Andreja Rozmana Roze, v kateri je škrat v svoji tipkarski naglici popolnoma pozabil na pravopis. Odpri program za urejanje besedila (word) in besedilo še enkrat prepiši. Pri tem:
    1. Upoštevaj pravopisna pravila (velika začetnica in ločila pri zapisovanju premega oz. odvisnega govora). Kako zapisujemo premi in odvisni govor, smo se že naučili. Ponovi, če se ne spomniš.2. V pesmi poišči vse samostalnike in jih zapiši z modro barvo. (Ponovi, kaj vse smo se naučili o samostalnikih.)Svojo datoteko poimenuj (ime-mlecna hrana) in shrani ter mi jo pošlji po e-pošti.
  • Ne pozabi: spletni sestanek (zoom) v petek ob 11. uri (pripravi zvezek za slovenščino), to pa je za ta teden vse.

Lepo se imejte, ne pozabite na čas za knjigo in čas izkoristite za igro na svežem zraku in gibanje.

učiteljica Katarina

 

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 7. razred (7. teden)

Dragi sedmošolci,

pozdravljeni v 8. tednu šolanja na daljavo. Ta teden se bom z vami poskusila povezati v živo preko aplikacije zoom. Ta je zelo enostavna za uporabo. Potrebuješ eno od teh naprav: tablica, pametni telefon ali prenosni računalnik s kamero. Če nam bo uspelo, se bomo lahko videli in slišali. Navodila so v priponki, povezali pa se bomo v četrtek ob 11. uri.  Do takrat pa vas čaka še nekaj nalog:

  • Za uvod po počitnicah ponovno preberi besedilo Tuaregi, svobodni v puščavi (DZ, Slovenščina 7, 2. del, str. 41) in ponovi, katere zakonitosti veljajo za besedilo opis življenja ljudi (zapiski v zvezku, okvirček na str. 48). Bi znal tudi sam napisati besedilo, v katerem bi predstavil življenje nekega ljudstva? Če želiš, lahko rešiš 22. nalogo in mi besedilo pošlješ v pregled (neobvezno).
  • Ponovi vse o glagolu. Pomagaj si z diagramom na koncu DZ 1. del in prosojnicami. Svoje znanje utrjuj na portalu ucimse.com (poglavje: Glagol in glagolski naklon, vse naloge).
  • Slovenščina 7/DZ/2. del/str. 50-52/K Tuaregom na čaj. Preberi besedilo o tem, kako Tuaregi kuhajo čaj. Preštej povedi v besedilu. Vzemi svinčnik in v besedilu podčrtaj še vse glagole. Reši naloge na str. 50-52. Naučil se boš razlikovati med pojmoma poved in stavek. To nalogo opravi do četrtka, da boš lažje sodeloval v živo.
  • Berilo 7/str. 13/Shel Silverstein: Razmetana soba (nalogo lahko prihraniš za ponedeljek). Preberi pesem in v šolski zvezek (na stran za književnost) napiši avtorja in naslov. Nato v celih povedih odgovori na vprašanja Pesem je tudi tvoja. Pri zadnji nalogi je potrebno spremeniti pesem. Poskusi in mi svoj pesniški poskus pošlji po e-pošti. V berilu na str. 8 v rubriki Male učenosti najdeš definicijo za verz. Prepiši jo v šolski zvezek.
  • Ne pozabi: spletni sestanek (zoom) v četrtek ob 11. uri (pripravi zvezek za slovenščino in DZ 2. del), to pa je za ta teden vse.

Lepo se imejte, ne pozabite na čas za knjigo in čas izkoristite za igro na svežem zraku in gibanje.

učiteljica Katarina

 

PostHeaderIcon Delo na daljavo – SLOVENŠČINA, 9. razred (7. teden)

Dragi devetošolci, pozdravljeni v 8. tednu šolanja na daljavo!

V tem tednu si boste pri delu za slovenščino pomagali z i-učbenikom Slovenščina 9.

  • Prelistaj svoj zvezek in ponovi obdobja književnosti.
  • Ponovi vse o moderni. Na povezavi v i-učbeniku reši naloge do strani 450 (izpusti zadnjo, 10.  nalogo.). Naloge najdeš tudi, če klikneš na Kazalo in poiščeš poglavje Moderna.
  • Na spletni povezavi reši Preizkus znanja 5. Naloge najdeš tudi, če klikneš na Kazalo in poiščeš poglavje Preizkusimo znanje petič.
  • V šolski zvezek za književnost napiši nov velik naslov (poglavje): Književnost med obema vojnama (1918-1941). Med predstavniki tega obdobja bomo spoznali Cirila Kosmača in Srečka Kosovela. Napiši prvi podnaslov:
  • Ciril Kosmač: GOSENICA in preberi besedilo v Berilu 9 (str. 122-125).
  • Ponovi, kaj je simbol. Pomagaj si z nalogami v i-učbeniku.
  • Ponovno preberi besedilo Gosenica in reši naloge v i-učbeniku (od str. 490 do vključno str. 500 – majhne številke so označene zgoraj desno).
  • Še zadnja naloga (pošlji jo po e-pošti):
    razmišljaj o tem, kaj tebi pomeni SVOBODA? Kaj je GOSENICA današnjega časa? Poskušaj povezati  s trenutnimi aktualnimi razmerami. Svoje besedilo mi pošlji na moj e-naslov do ponedeljka.
  • Kaj moraš znati? Poznati moraš vsebino novele, avtorjevo življenje in delo, razložiti, kaj je novela in simbol.

 

PostHeaderIcon PRVOMAJSKE POČITNICE

Dragi učenci,

želim vam prijetne prvomajske počitnice. Oddahnite si pred zadnjo etapo šolskega leta.

učiteljica Katarina

PostHeaderIcon Delo na daljavo – NEMŠČINA 1, 2, 3 (6. teden)

NEMŠČINA 1

UČBENIK PLANET 1:

  • Schule und Lernen: str. 38 (naloga 9a, in 9b: Die Neue kommt)
    Preberi besedilo, nato pa:

    • 9. a (Vsakemu odstavku pripiši enega od danih naslovov.)
    • 9. b (Vprašanja prepiši v zvezek in odgovori nanje. Svoje rešitve mi pošlji po e-pošti).

DELOVNI ZVEZEK PLANET 1:

  • Der erste Schultag: str. 39 (nalogi: 1, 2)

VAJE NA SPLETU:

  • Planet – spletne vaje: rešuj 1.-5. lekcijo.
  • Rešuj naloge v i-učbeniku (Poišči: Kazalo, Moja šola, Meine Klasse ist echt Klasse – str. 181-190). Lahko rešuješ še druge naloge.

QUIZLET

  • Vadi besedišče v učilnici Quizlet. Tvojo dejavnost lahko spremljam.

ZA KONEC PRED (MED) POČITNICAMI:

  • Nadoknadi naloge prejšnjih tednov.
  • Oglej si kakšno od oddaj nemške TV. Povezave najdeš v rubriki OKNO V SVET na tej strani. Priporočam: Die Checker ali Check 1 ali kakšen del serije Tierärztin Dr. Mertens.

NEMŠČINA 2 in 3

  • FREIZEIT FÜR JUNGE LEUTE (Prosti čas)
    • Planet 2, učbenik, str. 48 (naloga 7 – Uporabi podatke in napiši besedila, v katerih boš predstavil osebe na slikah. Besedila mi pošlji po e-pošti).
  • QUIZLET – vadi besedišče v učilnici Quizlet. Dodala bom novo besedišče (IN DER STADT UNTERWEGS – V mestu).
  • ZA KONEC PRED (MED) POČITNICAMI:

PostHeaderIcon Delo na daljavo – ŠOLSKO NOVINARSTVO (6. teden)

Živjo,

ta teden si vzemi čas za ogled ene od oddaj Infodroma (v sklopu Izodroma), nato pa napiši:

  • Datum oddaje.
  • O katerih temah so poročali v oddaji?
  • Izberi eno od novic in jo povzemi. Napiši, zakaj si jo izbral.
  • S celimi stavki odgovori na vprašanja na koncu prispevka. Odgovore napiši v zvezek.
  • Svoj zapis v zvezku fotografiraj in mi fotografijo pošlji po e-pošti.

učiteljica Katarina

POIŠČI …
Arhiv