Archive for oktober, 2018

Simbioza giba

V drugi polovici oktobra je tudi na naši šoli potekal projekt Simbioza giba. Medgeneracijsko srečanje smo izvedli na dveh lokacijah. V Lipnici so učenci 1. razreda k uri športne vzgoje povabili babice in dedke. Z učenci s podružnične šole Ovsiše smo športne aktivnosti za babice in dedke pripravili na igrišču v Podnartu. Na obeh dogodkih […]

Jedilnik od 5.11. do 9.11.2018

jedilnik od 5.11. do 9.11.2018

OBVESTILO ZA NADARJENE IN RADOVEDNE UČENCE

Dragi učenci! Tudi v letošnjem letu potekajo na šoli dejavnosti, ki so namenjene za vse nadarjene in radovene učence. V dejavnosti se lahko poleg nadarjenih učencev vključite tudi učenci s povečanim interesom na posameznih področjih.  Vključite se lahko v naslednje dejavnosti: MATEMATIČNO-NARAVOSLOVNE URE za učence od 6. do 9. razreda (učitelj Boštjan Kališnik) ZALOŽNIŠTVO, INFORMACIJSKO OPISMENJEVANJE […]

Planinski krožek

Spoštovani,  v priponki se nahaja vabilo na naš drugi planinski izlet. V primeru slabega vremena vas bom o odpovedi pravočasno obvestila. V primeru odpovedi bomo izlet izvedli v nedeljo. 11. 11. 2018, saj se bomo v soboto, 10. novembra s skupino starejših planink udeležile regijskega tekmovanja Mladina in gore. Lep planinski pozdrav, Mojca Brezovec ZELENICA_KOŠUTICA

Pojav naglavnih uši

Spoštovani starši, obveščamo vas, da so se na šoli zopet pojavile naglavne uši. Pri uspešnem preprečevanju in odpravljanju ušivosti imate pomembno vlogo starši. Prosimo vas, da vsakodnevno pregledujete lasišče svojega otroka. Če so se pri njem pojavile naglavne uši, je nujno, da natančno izvedete razuševanje (uporabite v lekarni kupljen preparat proti ušem). Otrok se lahko vrne v šolo takoj po opravljenem […]

Jedilnik od 22.10. do 26.10. 2018

jedilnik od 22.10. do 26.10.2018

Trilobit 4. dan

Danes smo končno zagledali sonce. Na strmem pobočju smo si ogledali star, opuščen rudnik mangana. V delavnici smo obdelovali naravni kamen in si naredili zanimive obeske. Po kosilu smo se malo vozili s kanuji, potem pa raziskovali prst, naredili nosila in izdelali fosile. Se vidimo jutri. 🙂

Trilobit 3. dan

Danes nas je celo dopoldne spremljal dež. V Lepeni smo si ogledali nahajališče fosilov in jih tudi poiskali. Umazani, mokri in lačni smo se vrnili v dom. Popoldne nas je očaralo plezanje in prav vsi smo se preizkusili. Naučili smo se tudi streljati z lokom. Po večerji pa nas čakajo še športne in družabne igre. […]

Utrinki iz Hiše eksperimentov 7. razred

Trilobit 2. dan

Za nami je pester dan, poln presenečenj. Dopoldne smo dosegli vrh Jelenkamen in se razgledali po dolini. Na poti nazaj smo škratom postavili hiške. Popoldne smo se naučili zanetiti ogenj in se spoznali z zgodovino železarstva. Zdaj pa je že vse pripravljeno, da si spečemo kostanj in ob kresu kakšno zapojemo predvsem slavljencema.